6 Thuiswedstrijden op vrijdag 6 oktober

Netwerk heeft op vrijdag 6 oktober heeft weer een avondvullend volleybalprograma in de Viergang met 6 belangrijke thuiswedstrijden voor onze teams. Het beloofd een mooie en sportieve avond te worden met nu al belangrijke wedstrijden.

Netwerk Mix 3 eindige vorig jaar als 2e in de competitie, maar begint om 19.30 direct tegen de kampioen van vorig jaar.

Heren 2 behaalde in de eerste thuiswedstrijd een mooie 3-1 overwinnen tegen Monza heren 2, maar nu staat Punch heren 5 op het programma, een pittige tegenstander, maar zeker wel haalbaar.

Netwerk volleybal heren 2
Netwerk volleybal HS2

Netwerk Dames 1 staat mooi gedeeld tweede in de 2e klasse met volle punten in de eerste wedstrijd, echter moeten ze spelen tegen Sovicos Dames 2, die nog verse benen hebben en de eerste competitiewedstrijd van dit seizoen spelen.

Het zou leuk zijn als het thuispubliek aanwezig zou kunnen zijn om onze teams te steunen. Hieronder staat het speelschema voor komende vrijdagavond in de Viergang in Pijnacker.

Netwerk Meisjes A1 – ZVH Meisjes A1 om 19:30

Netwerk Meisjes B1 – Timios Meisjes B2 om 19:30