Speel je volgend seizoen bij VV Netwerk?

Op zoek naar een nieuwe volleybalclub voor het komende seizoen? Ontdek VV Netwerk in Pijnacker! Schrijf je nu in via onze website en maak dit seizoen nog kennis met onze gezellige vereniging. We hebben momenteel drie herenteams in de 2e en 3e klasse, en ook onze drie damesteams spelen op dit niveau.

Bovendien hebben we verschillende jeugd- en CMV-teams waar we altijd nieuwe leden kunnen gebruiken. Sinds vorig seizoen hebben we ook een fantastisch en gezellig zitvolleybalteam, met paralympische sporters in ons midden. We hebben ook een grote groep recreanten met gemixte teams, maar momenteel hebben we daar geen ruimte voor nieuwe spelers.

Onze trainingen vinden momenteel plaats op woensdagavond in sportcentrum de Viergang in Pijnacker, waar ook onze wedstrijden worden gespeeld.

Ben jij klaar om ons team te komen versterken? Meld je dan snel aan en sluit je aan bij VV Netwerk!

VV netwerk kom je meespelen bij de PIjnackerse volleybal vereniging