Recreanten

Let op: er is een wachtlijst voor de Netwerk recreanten!

Volwassenen die lekker willen volleyballen in een ongedwongen sfeer, met iets minder verplichtingen dan de seniorenteams, kunnen bij de Netwerk recreanten spelen. Je kunt trainen zonder dat je in een team speelt, of meedoen aan de recreantencompetitie (een paar wedstrijden per maand in een vast team).

Dit seizoen neemt Netwerk met drie (mix) recreantenteams deel aan de recreantencompetitie. Er wordt in alle drie de mogelijke klassen gespeeld (Toppoule, Mix A en Mix B competitie). Dit laat wel zien dat er zeker ook bij de recreanten op niveau gebald kan worden. Daarnaast zijn er een aantal leden die alleen aan de trainingen deelnemen.

Trainen doen we met z’n allen op woensdagavond van 20.30 uur tot 22.00 uur. Samen doen we de warming-up, diverse oefeningen en aansluitend een teamtraining en een onderling partijtje. Aansluiten bij de trainingen kan op elk niveau, al is het handig als je wat basistechniek beheerst. Wil je ingedeeld worden in een team, dan is een bepaald niveau wel noodzakelijk.

Volleybal Vereniging Netwerk Mix Recreanten

De thuiswedstrijden worden op vrijdagavond gespeeld. De uitwedstrijden ook op een doordeweekse avond. Welke avond hangt af van de tegenstander. In totaal speel je ongeveer 14 wedstrijden per seizoen.

Volleybal is onze gemene deler en we houden ook van gezelligheid. Naast de gebruikelijke drankjes voor en na de trainingen en wedstrijden organiseren we ook regelmatig een leuke activiteit.

In principe kun je drie keer gratis proeftrainen voordat je de keuze maakt of je lid wordt en bij de recreanten komt spelen of niet. Helaas is er momenteel (maart 2024) een wachtlijst voor de recreanten omdat de groep flink gegroeid is en onze zaalruimte beperkt is. Wil je graag op de wachtlijst om te komen proeftrainen, mail dan naar recreanten@vvnetwerk.nl. We laten je dan weten of er in het nieuwe seizoen (vanaf eind augustus 2024) weer plek is voor nieuwe recreanten!

Wil je ons zien spelen, houd dan het wedstrijdschema op deze site in de gaten. Je bent van harte welkom!

Bekijk de pagina’s hieronder voor teamfoto’s en de teamindelingen.

Recreantenteams vvNetwerk seizoen 2023-2024:

Coördinator: Hans Beumer

Contact: recreanten@vvnetwerk.nl