Kwekerij Lankhaar sponsort 20 nieuwe wedstrijdballen

Door de genereuze gift van Kwekerij Lankhaar kunnen de volleybalteams van VV Netwerk nu spelen met nieuwe wedstrijdballen.

Kwekerij Lankhaar is de trotse producent van de gepatenteerde dubbelbloemige Perfecta® Kalanchoë. Met een oppervlakte van 30.000 vierkante meter kassen in Bleiwijk produceren ze wekelijks ongeveer 100.000 van deze prachtige planten. Wat begon als een lokaal initiatief, is uitgegroeid tot een wereldwijd succesverhaal. Hier vind je meer informatie over Kwekerij Lankaar .

De Perfecta® Kalanchoë-planten worden niet alleen verkocht, maar ook direct naar eindgebruikers gedistribueerd. Daarnaast levert Kwekerij Lankhaar Perfecta® stek over de hele wereld, die met zorg worden geoogst in Tanzania.

Kwekerij Lankhaar is sponsor van VV netwerk en doneert 20 nieuwe wedstrijdballen

Onze mede volleyballer Ronald van HS3 is werkzaam bij Kwekerij Lankhaar en heeft hiertoe het initiatief genomen, waarvoor bedankt!

VV Netwerk is dankbaar voor de ondersteuning van Kwekerij Lankhaar en kijkt uit naar een succesvol seizoen met de nieuwe Perfecta® Kalanchoë-wedstrijdballen.